Šola v naravi 2018/2019 – 5. razred Gorenje

Ponedeljek, 10. december 2018

Naporen dan je za nami. Jutranji odhod je minil brez težav, kljub temu, da smo ugotovili, da imamo ogromno prtljage, za katero je tudi največji avtobus, majhen 🙂 Ob prihodu v CŠOD Gorenje nas ni pričakala zima, tu in tam je priplesala kaka snežinka izpod oblakov, sicer pa mrzlo in vetrovno vreme. Razdelili smo se po sobah, pojedli kosilo, se preoblekli in odpeljali na vrh Rogle, kjer smo ga končno zagledali! Sneg! Toda najprej smo se spoznali z opremo. Lovljenje v smučarskih čevljih, poganjanje z eno smučko, “štamfanje”… Nekoč so se te spretnosti urile na sosednjem hribu, danes pa se z njimi ukvarjamo prve dni šole v naravi. Seveda, vsi težimo k čimprejšnjemu smučanju po strmini, tako da so skoraj vse skupine že danes spoznale tudi vlečnico, sedežnica pride na vrsti jutri. Mraz je pritisnil, veter se je stopnjeval, tako da smo na avtobusu v dolino greli naše prste na rokah in nogah ter komaj čakali večerjo. Po večerji smo napisali dnevnik, spoznali FIS pravila, se podili po telovadnici in po večernem umivanju legli k počitku… Preveč se je zgodilo, da bi bili kar tiho, dežurni učitelji so imeli polne roke dela 😀

no images were found

Torek, 11. december 2018

Noč je minila mirno. No, razen tekanja po hodniku ob 5.30 zjutraj, ki pa smo ga hitro umirili, da ne bi zbudili še ostalih. Jutro je minilo v pakiranju in pripravljanju opreme za na smučišče. Na Rogli je bila danes prava zima. Temperatura -5 stopinj sicer ni nekaj ekstremnega, toda veter je občutek mraza konkretno dvignil. Na polovici smučanja smo si tako privoščili topel čaj in malico, da smo lažje zdržali do konca, ko smo premraženi tiho sedeli v avtobusu, ki nas je peljal nazaj do doma. Na smučišču smo razdeljeni v 5 skupin, letošnja generacija je ena boljših zadnjih let, res je lepo videti učence kako vijugajo po strminah 🙂 Šli smo že tudi na sedežnico, ki je povzročila pri vseh veliko navdušenje, ko lahko iz zraka opazujejo ostale smučarje na progi. Popoldanski del smo danes izkoristili za Cankarjevo tekmovanje in pisanje pisma, sledila je večerja in pisanje dnevnikov. Pred spanjem smo odšli še na večerni sprehod po gozdu, s svetilkami, tako da energije za razgrajanje po sobah pred spanjem ni bilo več. Potočili smo še kako solzo, ko smo se spomnili domačih, vendar smo se hitro potolažili in odšli v svet sanj, kjer vijugamo med količki na belih strminah in se primerjamo z najboljšimi smučarji sveta 🙂 Lahko noč!

Sreda, 12. december 2018

Nikakor ne prespimo noči brez posebnosti, tako je bilo tudi tokrat. Nekaj slabosti enega izmed učencev, pomiritev ostalih v sobi, vse to spada v “nočno življenje” šole v naravi 🙂 Po  zajtrku smo se oblekli kot “medvedi” in odšli na Roglo. Tokrat smo se pripravili na mraz! Na Rogli pa sonce 🙂 Res prijetno vreme nas je spremljalo danes, uživali smo na snegu, prevozili vse odprte proge in dobro izkoristili dan. Povratek v dom je bil kratek, saj smo takoj po kosilu odšli nazaj na Roglo, kjer smo se spustili z adrenalinskimi sankami, druga skupina pa je medtem odšla na sprehod do stolpa, najvišje točke na Rogli. Ko smo se zamenjali, nas je v prihodu v dom čakala večerja, pri kateri je bilo slišati samo zadovoljno cmokanje z usti. Hamburgerji! 🙂 Vmes so učitelj tudi ocenjevali sobe, napisali in prebrali smo dnevnike, imeli cirkuške igre v telovadnici ter družabne igre v eni izmed učilnic, pri čemer so se otroci zelo zabavali. Pred nami je spanje in nočni počitek, le kaj nam bo tokrat prinesla noč?

no images were found

Četrtek, 13. december 2018

Tokrat je bilo ponoči vse mirno, zjutraj je bilo potrebno bujenje vseh sob, vsi so izkoristili počitek do zadnje minute. Na Rogli nas je tokrat pričakala megla, vmes je celo snežilo, pa za nekaj minut posijalo sonce itd…. V tem tednu smo doživeli že vse vremenske pojave 🙂 Nekoliko se že pozna utrujenost, padec zbranosti, saj se nam dogajajo napake, ki se prve dni niso. Vseeno zavidljivo vijugamo po strminah in nabiramo prepotrebne kilometre na snegu. Danes popoldne so učenci imeli dve delavnici. Izmenjali so se pri opazovanju vremena in pri predavanju o zdravi prehrani. Imeli so tudi še čas za zadnje priprave na večerne predstavitve sob. Po večerji smo se tako zbrali v kleti, prebrali dnevnike in imeli predstavitve. Največ je bilo pripovedovanja šal, plesa, petja in tudi nekaj skečev. Nekateri otroci imajo res bujno domišljijo in so nas prijetno presenetili. Sledila je še glasba, disko luči, pravi žur! Počasi se bomo pripravili na spanje, jutri zjutraj nas čaka pakiranje in še zadnji obisk smučišča. Po kosilo se bomo odpravili proti domu. Starši, pričakujte nas med 16.30 in 17.00 uro. Ko bomo v Sevnici, bomo na spletno stran (uvodno), zapisali točen prihod. Se vidimo!