2. srečanje TWIMS – Češka republika

Ponedeljek, 18. 5. 2015

Na pot 2015-05-18 13.40.35smo se podali ob 5.50 iz železniške postaje v Novem mestu. Po trojnem prestopanju (v Ljubljani, v Beljaku in na Dunaju) so nas gostitelji z nasmehom   pričakali na železniški postaji v Hranicah ob 16.25. Otroci so se namestili po družinah, učitelji pa smo odšli v hotel Cementár.

Torek, 19. 5. 2015

Dan smo pričeli ob 8h v šoli, kjer nas je sprejel g. Ivan Straka, ravnatelj šole. Po uvodnem pozdravu, smo se razdelili v pet skupin ter odšli po delavnicah. Imeli smo glasbeno delavnico, kje smo spoznavali osnove tolkal, gospodinjsko delavnico, kjer smo pekli medenjake, umetniško delavnico, kjer smo oblikovali žlice, v likovni delavnici smo barvali lesene izdelke na temo projekta ter . Po kosilu smo odšli v mestno hišo na sprejem k županu ter na ogled mesta, kateri nas je prisilil še na obisk kitajske trgovine, kjer smo kupili dežnike, saj nas je sredi ogleda presenetil dež. Rahlo premočeni smo se vrnili v šolo, kjer smo ob 16h staršem predstavili našo šolo, občino, državo ter zapeli pesem o Sloveniji. Na svojevrsten način pa so svoje šole in države predstavili tudi ostali predstavniki partnerskih šol. Po predstavitvah smo se še podružili s starši gostujočih otrok, poklepetali o naših vtisih, šoli, državi ter ob 18.30 zaključili uradni del z večerjo v šoli, katero so nam plačali njihovi učitelji.

Sreda, 20. 5. 2015

Ob 6.45 smo imeli zbor pred hotelom, nato pa smo se odpravili na vlak za v Prago. Sledil je ogled glavnega mesta Češke republike z vmesnimi postajankami in delavnicami. Ogledali smo si znamenitosti mesta in spoznali zgodovino mesta, sledil je odmor za kosilo, katerega smo si plačali sami, nato pa nadaljevali z ogledom gradu in ostalih znamenitosti. V Hranice s se vrnili ob 21.30, kjer smo dan zaključili z večerjo.

Četrtek, 21. 5. 2015

Dan smo pričeli v šoli z delavnicami in športnimi aktivnostmi, saj je kolesarski izlet odpadel zaradi mokrega vremena. Nato smo odšli na ogled gradu. Z avtomobili, kjer smo nadaljevali z aktivnostmi, kot da bi se tam pripeljali s kolesi. Po ogledu gradu Lipník nad Bečvou je sledilo kosilo ter predstavitev športnih aktivnosti iz posamezne države. Vsaka država je pripravila eno športno igro za vse skupine. Mi smo predstavili “med dvema ognjema”. Po vrnitvi v Hranice ob 16h smo se odpravili na sprehod do Teplice nad Bečvou, kjer smo imeli ogled zdravilišča, katero je v občini, ki je pobratena z občino Šmarješke Toplice. Po. Ogledu smo pričeli z druženjem, ki se je zaključilo z večerjo ter s srečanjem župana Teplice nad Bečvov g. Alešom Havranekom. Po večerji smo se peš odpravili na 1 urni sprehod do hotela.

Petek, 22. 5. 2015

Konec tedna smo izkoristili za ogled gradu Bouzou, ki je iz 19. stoletja. Precej sodoben grad nam je pokazal še drugačen način življenja, nato pa smo v delavnicah še sami preiskusili to življenje. Nato smo se s polovico skupine zamenjali preverili še naše znanje na gokardih in skirojih, kakršne so vozili pred 100 leti tamkajšnji graščaki. Po kosilu smo si ogledali muzej smrdljivega sira, nato pa se odpravili v Olomouc, ki je glavno mesto regije, v kateri smo preživljali že peti dan. Zvečer smo se vrnili v hotel, otroke pa predali staršem gostiteljem, ki so lepo skrbeli za njih.

Sobota, 23. 5. 2015

Otroci so preživeli dan pri družinah, učitelji pa smo si ogledali muzej na prostem, se povzpeli na smučarsko središče, naredili športni pohod na vrh Radehosta ter se s skiroji spustili v dolino. Kosilo v leseni brunarici ob vznožju smučišča nam je pričaralo tradicionalno češko pojedino, od katere smo se vrnili v hotel polnih želodcev. Sledil je še zaključek zadnjega delovnega dne z večerjo v hotelu ter podelitvijo certifikatov.

Nedelja, 24. 5. 2015

Iz hote2015-05-24 21.00.46la proti železniški postaji smo se odpravili ob 11h, kjer so nas učenci in njihove družine že čakale s solzami v očeh, saj se je v the dnevih napletlo kar nekaj prijateljstva. Potovanje preko Češke, Avstrije in skozi Karavanški tunel v Slovenijo je minilo brez posebnosti in predvsem hitro ter polno lepih vtisov in spominov. V Novo mesto smo se vrnili ob 23h, kjer so nas širokih objemov pričakali naši domači.